PROCESAREA COMENZILOR POATE FI INTARZIATA DATORITA COVID-19. MULTUMIM ȘI AVETI GRIJA DE VOI!

Livrare

Ce metode de livrare sunt disponibile?

Oferim livrare rapida si sigura prin intermediul companiei de curierat Fan Courier, costul fiind de 20 lei in toata tara, indiferent de valoarea comenzii.

Livrati si in strainatate?

Deocamdata comenzile plasate pe www.happyfingers.ro se livreaza doar in Romania. Daca nu sunteti in Romania si doriti produsele noastre, trimiteti-ne un e-mail la orders.happyfingers@gmail.com cu locatia dumneavoastra, produsele, modelele, cantitatile dorite si va vom transmite daca putem onora comanda.

Cat timp dureaza livrarea unei comenzi?

Timpul standard de livrare este de la 2 la 6 zile lucratoare.

In ce moneda sunt preturile afisate pe site?

Toate preturile afisate sunt in lei romanesti (RON).

Am introdus o adresa incorecta, cum procedez?

Daca ati completat la adresa de livrare o adresa incorecta, va rugam sa ne anuntati prin email la orders.happyfingers@gmail.com si sa ne transmiteti adresa corecta. In email va rugam sa specificati numarul de comanda.

Plata

Ce metode de plata sunt acceptate?

Modalitatile de plata acceptate sunt: ramburs (numerar) in momentul primirii coletului sau plata online cu cardul prin intermediul unei platforme specializate.

Achizitionarea produselor cu plata online este sigura?

Plata online este securizata, la finalul comenzii fiind redirectionat catre platforma de plati online STRIPE. Aceasta utilizeaza solutii avansate antifrauda, oferind o solutie rapida si sigura de tranzactionare prin intermediul certificatelor de securitate SSL (Secure Socket Layer).

Comenzi si retururi

Cum plasez o comanda?

Cand ati gasit un produs pe care vreti sa il achizitionati, selectati cantitatea dorita si faceti click pe butonul „Adauga in cos” pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi. Cand accesati cosul de cumparaturi, veti vedea acolo lista intreaga de produse pe care le-ati adaugat si puteti face unele modificari la comanda, cum ar fi schimbarea cantitatii unui produs sau eliminarea unui produs. Dupa ce ati decis lista finala de produse dorite si sunteti gata pentru a finaliza cumparaturile, apasati click pe butonul „Continua cu finalizarea comenzii”.

Vi se vor solicita ulterior detaliile de facturare, datele de livrare si metoda de plata. Odata ce ati furnizat aceste date, veti primi o confirmare a comenzii pe ecran, si o confirmare prin e-mail.

Comenzile mai mari sau comenzile speciale se pot face prin e-mail la orders.happyfingers@gmail.com.

Cum pot anula sau modifica o comanda?

Puteti anula sau modifica comanda fara nicio penalitate, cu conditia sa o faceti inainte de a fi expediata. Daca coletul este deja trimis, comanda nu mai poate fi anulata sau modificata.

Am nevoie de o adresa de e-mail pentru a comanda?

Cand faceti cumparaturi de la noi vom solicita o adresa de e-mail valida. Cu ajutorul acesteia noi va putem confirma ca am primit comanda si va putem anunta cand a fost expediat coletul sau orice problema care ar putea aparea.

Daca un produs nu se afla pe stoc, il pot comanda?

Daca un produs dorit nu mai este pe stoc, va rugam sa ne contactati pe adresa orders.happyfingers@gmail.com, unde va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Tocmai am plasat o comanda, cand se va expedia?

Facem tot posibilul sa livram articolele cat mai repede. De obicei, coletele sunt trimise a doua zi după plasarea comenzii, dar pot interveni intarzieri datorate articolelor realizate manual.

Cum ma asigur ca a fost plasata cu succes comanda mea?

Odata ce comanda a fost inregistrata, veti primi un e-mail de confirmare. Acesta va contine numarul comenzii si detalii despre produsele achizitionate.

Nu sunt incantat/a de comanda, poate fi returnata? Cum procedez daca exista produse cu defect?

In cazul unui produs defect sau deteriorat, va oferim 14 zile pentru a trimite produsul inapoi pentru o rambursare completa a banilor sau pentru schimbarea produsului. Trebuie sa il expediati inapoi pe propria cheltuiala; dupa ce am primit produsul, va vom rambursa suma integrala a achizitiei initiale sau va vom trimite produsul ales pentru inlocuire.

Updating…
  • Nu ai niciun produs în coș.